22 Mayıs 2015 Cuma

Tiramisu


Yunanca ödevim için yaptığım Tiramisu. Tarifi Yunanca. Bakalım anlayacak mısınız?


Υλικά:

4 αυγά


150  γρ. Ζάχαρη

 

350 γρ. Καϊμάκι ή μασκαρπόνε τυρί


3 πακέτα μπισκότα


2 φιτζάνια καφέ εσπρέσσο ή φίλτρου


Κακάο


Εκτέλεση:

Ξεχωρίζω τους κρόκους από τα ασπράδια.
Ανακατεύω τους κρόκους αυγών με την ζάχαρη και τo καϊμάκι ή μασκαρπονε τυρί


Aνακατεύω τα ασπράδια αυγών με λίγο αλάτι μέχρι να είναι σαν το χιόνι.


Τα ανακατεύουμε μαζί.


Ετοιμάζω τον καφέ και τον βάζω σε ένα μπολ. Βυθίζω τα μπισκότα στον καφε


Τα τοποθετούμε σε ένα πιάτο


Βάζουμε το μείγμα πάνω στα μπισκότα. (δύο στρώσεις)







Πασπαλίζω κακάο πάνω τους.




Καλή Όρεξη

Afiyet Olsun :-)



Ödev yaparken bile eğlenmenin bir yolunu bulmak ne iyi oluyor..

Ve şarkının sözleri:

Είμαι στα πάνω μου,
είμαι στα ωραία μου
γιατί με τρέλανες εσύ,
αγάπη νέα μου.
Είμαι στα πάνω μου,
όλα είναι τέλεια.
Ο έρωτας, μωρό μου,
είναι ψυχεδέλεια.

Ξαφνικά εκεί που είπα πως μαράθηκα
σα λουλούδι ότι έκλεισα και πάει,
ξαφνικά απο το τίποτα ερωτεύτηκα
και τίποτα στη γη δε με κρατάει.

Είμαι στα πάνω μου ...

Κι όλος ο κόσμος ξαφνικά γεμίζει χρώματα
χρώματα, χρώματα
απ’ την ψυχή βγαλμένα.

Είμαι στα πάνω μου ...

Ξαφνικά εκεί που είπα προσγειώθηκε,
η κάρδια μου πια στο έδαφος πατάει,
ξαφνικά πάλι τρελή απογειώθηκε
και σα διαστημόπλοιο πετάει.

Είμαι στα πάνω μου ...