8 Aralık 2015 Salı

Yeni Yılda - ve her zaman - Mutlu Olmayı Seçiyorum


Yeni yılda bir sürü karar verilir ya. 
Sonra çoğu ya unutulur ya ertelenir hani. 
Ben de verdim. 

Ama bu defa yeni yılın gelmesini beklemedim. 
"Diyete pazartesi başlıyorum," sendromuna kaptırmadım kendimi. 
Yeni yıl geldiğinde ben de onu yeni benle karşılayıp şaşırtacağım bu defa. 
Yeni ben değilse bile yeni versiyonumla.

Yeni yılı şaşırtmak isteyenler, katılın hadi bana.


Önce bütün öğretildiklerimi bir dosyaya atıp desktop'tan kaldırdım. 
Siz de bilirsiniz ki, o dosyalar desktop'ta değilse bir daha kolay kolay kullanılmazlar.
Ne güzel oldu zihnim böyle huzurlu, ışıl ışıl.


Sonra da gönlümün çektiği her şeyi getirip yerleştirdim zihnime ve hayatıma.

- Yapamam dediğim ne varsa, hepsine "Neden?" diye sordum. Çok da atla deve şeyler değilmiş. Yapabilmenin yolu bulunuyormuş. Buluyorum.

- Sıkıldığım uğraşları sebep/mazeret aramaya zahmet etmeden bırakıyorum.

- Keyfimi kaçıran, moralimi bozan, enerjimi çalan ne varsa uzaklaşıyorum.

- Hava güzelse keyfini çıkartıyorum. (Kapalı yerde çalışılır kuralını kim koydu Allah aşkına? Şu, çocukları 6 yaşında sınıflara tıkanlarla aynı kişiler olmalı!!)


- Canım ne istiyorsa onu yiyorum. (Çok zayıf olmak gerektiğini, hatta bunun sağlıklı olduğunu kim söylemişti?? Bunlar da aynı kişilerdir mutlaka. Kemikleri sayılan bir hayvana baktığınızda ne hissettiğinizi düşünün. Düşündünüz mü? Başka sorum yok! )



- Davet edildiğim her yere gitmiyorum. Evde durmak istiyorsam evde duruyorum.(Evde durmanın boş durmak olduğunu düşünenlere de selam ediyorum!)

- Boş durmanın/dinlenmenin tembellik olduğunu düşünenlere de ayrıca selam edip büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öpüyorum. (Doğada insan kadar "devamlı" meşgul olan bir canlı biliyor musunuz? Aborijinlerin dediği gibi, "Bi durun ya, ruhlarınız yetişemiyor!")

- Her hıyarım var diyene tuzlukla koşmuyorum. Yani, yapabiliyorum diye her şeyi de ben üstlenmek zorunda mıyım? 

"N'olur yapsan, ölür müsün?"e cevabım artık şunlardan biri:

  a. Yoruluyorum 
  b. Mutsuz oluyorum 
  c. Canım istemiyor 
  d. Hepsi 

- Mutsuzluğumu/yorgunluğumu umursamayıp hala beklentide olanlar varsa onlara da "Kısmet değilmiş!" diyorum.

Ne de olsa:

Bana nasıl davrandığınız sizin karmanız, benim tepkilerim de benim karmam.





Yeni yıl herkese memnuniyet getirse 
ne iyi olur...
(Mutluluğu anlamıyoruz, şükretmeyi de bilmiyoruz ya..)

Mutlu Yıllar Herkese.