24 Aralık 2020 Perşembe

Mutlu Yıllar

Her ne kadar çoğu kişi 2020'nin getirdiği pandemiye, karantinalara, sıkıntılara yoğunlaşıp onu kötü - hatta çok kötü - bir yıl olarak etiketlemeyi seçtiyse de, sonuna geldiğimiz bu yılda kişisel anlamda herkesin hayatında güzel şeyler de oldu mutlaka. 

Kiminin çocuğu oldu, kimi tezini verdi, kimi - düğün dernek yapamasa da - evlendi. Acılar, hastalıklar, kayıplar elbette oldu. Her zaman oluyor. Ben babamı kaybettiğimde de, işimi kaybettiğimde de pandemi falan yoktu. O yılı hiç etiketlemedim. Aynı olumsuzluk çok kişiyi aynı zamanda etkiledi diye mi yıla kızıyoruz? 

Yıla kızmayalım. Şartlar bunlarsa ne yapabiliriz diyelim. Şartlara uyum sağlayabilmek çok önemli bir vasıf. Sanıyorum bende var. Sizde de vardır mutlaka, bir bakın. 

Ben güzel olanlara odaklanmayı seçenlerdenim. Çocuklarımızla bir arada olabildiğimiz uzunca zamanı, çok önceden yazmama rağmen bir türlü toparlayamadığım kitaplarımın basılmasını, başka seçenekler varken pek de uğramadığım parkları, sahili, martılara ekmek atmayı, üşenip gitmediğim bir sürü eğitimi evde oturduğum yerden alabildiğimi düşünüp seviniyorum. 

Niye maske takıyoruz, arkadaşlarımızı göremiyoruz, ya hasta olursak gibi düşüncelere takılıp üzülmek istemiyorum. Siz de güzelliklere odaklanın. Musmutlu bir yeni yılınız ve muhteşem yıllarınız olsun. Unutmayın, bizde ne varsa onu çekiyoruz. Secret'ın tarifi de bu. İsteyin olsun değil. Siz olun, o sizi bulsun. 

Siz mutlu olun. Mutluluk size sürekli gelsin.

Eski bir yeni yıl yazıma denk geldim, o da hoşuma gitti.

2016 Yeni Yıl Yazım