14 Şubat 2014 Cuma

Sarı mı, Kara mı?



Başlık her ikisinin de hayranı olan - ismi lazım değil - tatlı bir arkadaşımızdan. "Kara" Karadayı dizisindeki Mahir Kara rolüyle ilgili bir yakıştırmayla, 1997 Best Model'imiz, yeni aktörümüz Kenan İmirzalıoğlu.



"Ama mutlaka bıyıklı olacak" dedi. Ben sadece bıyık olunca, çok sevmem, böyle hafif sakallı bir fotoğrafını seçtim.. Ama düz bıyıklı hali de var. Siz karar verin, hangisi daha iyi:



Hatta hiç bıyıksızı da var; bence daha avrupai, ama siz bilirsiniz yine de:


Bilmeyenler için, bu da oynadığı Karadayı dizisinin fragmanı:




"Kara böyle.. Ve "Sarı"..

"Sarı" da tabi ki, sarışınlığına ithafen, 2002 Best Model'imiz ve "aktör" kelimesinin içini gerçekten de çok iyi dolduran Kıvanç Tatlıtuğ.



Yeni rolündeki süper görünüşüyle:


Bir de, yine yeni dizisinden, bu haliyle:


Yeni dizi Kurt Seyit & Şura 4 Mart'ta başlayacakmış, 
şimdilik fragmanlarıyla idare edeceğiz. 




Fragmanı izlerken şu da aklıma takıldı. O zamanlar cephede toz toprak içinde savaşıp, sonra balo salonlarında çakı gibi dans etmeye, insanların ruh hali nasıl adapte oluyordu acaba? 

Şuradan 


şuraya dönüşmek zor olsa gerek:


Sarı ve Kara'dan bu kadar fotoğraf yeterli olduysa, çoktandır beğenerek izlediğim diğer bir Best Model/aktör'ümüzü de ben ekleyeceğim listeye. Kara - Sarı ve Junior mı desek? Best Model 2010, Çağatay Ulusoy. O daha çok geeenç! Ama yazın bir kenara, büyüyünce ağabeyleri kadar iyi bir aktör ve herkesin sevgilisi olacak, benden söylemesi.


Genç kızları düşünmemek olmayacaktı..
Çağatay'ı ilk defa "Adını Feriha Koydum" dizisinde gördüm. 



Acemiydi ama tatlı bir çocuktu. Şimdi de Medcezir'de oynuyor. 



Medcezir "The O.C"nin yerli versiyonu, keyifli bir dizi, işte bu da fragmanı:



Bizim Yaman'ımız (Çağatay Ulusoy), onların 
Ryan'ından (Ben McKenzie) çoook daha tatlı değil mi? 


Sanki o da Kıvanç ağabeyi gibi, gidip bir yerlerde eğitim almışa benziyor. Güzel de bir gülüşü var, daha ne olsun!?

Genç ve daha genç, bütün kızların gönlünü aldık sanıyorum. Bir de gözlemimi ekleyeyim. Beyler, nasıl ki saçları simsiyah boyayınca olmuyorsa, yapay davranınca da olmuyor.
Bakın en yakışıklılar bile, doğal durunca daha yakışıklı görünüyorlar. Güzel gülünce daha hoş duruyorlar. Rol kesince de, Clark atınca da, pek o kadar cazip olmuyorlar doğrusu.. Benden söylemesi..


Bakın bu:




bundan daha iyi değil mi?



Kıvanç rol kısmını iyice öğrendi. Aşk-ı Memnu sonrasında, gerçekmiş gibi doğal oynamaya başladı. Yine de poz verirken, biraz daha çalışması lazım gibi.. Ne dersiniz?



(Evet, "mi" ayrı olmalıydı, ama posteri ben yapmadım, kusura bakmayın..)




Herkesin ya aklında, ya kalbinde, 
ya da yanında, en az bir  yakışıklısı olsa 
ne iyi olur..

(Bu yazı özel istek üzerine hazırlanmıştır. Tüm kızlara hediyem olsun..)